Toimitusehdot
Toimitusehdot
Toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi, 1.2.2025 alkaen
Verkkokaupan yhteystiedot
Nimi: NordicKitty
Osoite: Kankurintie 29
04300 Tuusula (ei käyntiosoite, vain postituksia varten)
Puhelin: 044 3074674
Sähköposti: nordickittydesigns@gmail.com
Y-tunnus: 3506247-1
Yleistä
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Toimituskulut eivät sisälly tuotteiden hintaan. Hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa (ALV), koska myyjä ei ole ALV-velvollinen. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Toimituskulut ja toimitus
Digitaalisesti ladattavat tuotteet toimitetaan sähköisesti, eikä niillä ole toimituskuluja.
Latauslinkki lähetetään asiakkaan sähköpostiin välittömästi onnistuneen maksun jälkeen.
Muut tuotteet lähetämme postitse mahdollisimman pian tilauksen saapumisen jälkeen, kuitenkin viimeistään kolmen arkipäivän kuluessa.
Postipaketti: 5,90 € , Toimitetaan postiin tai pakettiautomaattiin
Kotipaketti 10,90 , Toimitetaan asiakkaan kotiin
Kirjelähetys (max 50 g): 3,00 € (Ei sisällä seurantaa)
Kirjelähetys on mahdollinen vain joillekkin pienille tuotteille, jotka painavat enintään 50g. Jos haluat varmistaa lähetyksen seurannan, suosittelemme valitsemaan postipaketin.
Toimitamme toistaiseksi vain Suomen osoitteisiin (ei Ahvenanmaalle).
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö, myös antamasi yhteystiedot. On tärkeää tarkistaa toimitusosoite, jotta se on täydellisen oikein asunnon ja rapun numeroineen kaikkineen. Posti ei toimita perille puutteellisilla osoitetiedoilla! Emme vastaa väärien yhteys-/osoitetietojen antamisesta johtuvista haitoista, kuten esim. jakeluhäiriöistä. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tuotteen saatuasi tarkista aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat parhaiten yhteyden sähköpostitse nordickittydesigns@gmail.com .
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Digitaalisesti ladattavilla tuotteilla (PDF-ohjeet) ei ole palautus- tai peruutusoikeutta.
Tämä johtuu siitä, että digitaalinen tuote toimitetaan heti maksun jälkeen, eikä sen palauttamista voida varmistaa.
Jos sinulla on ongelmia ladattavan tuotteen kanssa, otathan yhteyttä asiakaspalveluun nordickittydesigns@gmail.com
Muilla tuotteilla on kuluttajille Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tai palauttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.
Palautusilmoitus tulee tehdä ennen tuotteen takaisin lähettämistä sähköpostiin nordickittydesigns@gmail.com.
Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palautettavan tuotteen tulee aina olla täysin käyttämätön, muuttumaton ja se tulee palauttaa alkuperäispakkauksessaan hyvin pakattuna.
Mikäli asiakas ei nouda tilaamaansa pakettia ja se palautuu verkkokauppaan, asiakas vastaa mahdollisista palautuskuluista. Noutamatta jättämisestä ei palauteta alkuperäisiä postikuluja. Lisäksi perimme 1 euron materiaalimaksun, joka kattaa lähetyksen pakkausmateriaalien kustannukset.
Mikäli paketin noutamisen kanssa tulee ongelmia, ole välittömästi yhteydessä verkkokauppaan sähköpostilla.
Virheet ja ongelmatilanteet
Tarkista tuotteesi heti, kun se saapuu perille. Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee asiasta viipymättä reklamaatio lähimpään postikonttoriisi. Ota tämän jälkeen yhteyttä myös verkkokauppaan nordickittydesigns@gmail.com, jotta voimme sopia jatkotoimenpiteistä.
Vioittuneista tuotteista pyydämme aina lähettämään valokuvat.